Job 31 van 45


Report this listing

Solliciteren



Manager technical services


Functie

Als vooraanstaande Europese producent van private label rijst-, maïs- en meergranenwafels levert Sanorice hoogwaardige producten aan A-merken, retailers en distributeurs in meer dan 40 landen.

We zijn op zoek naar een Manager Technical Services :

In de rol van Manager Technical Services draag je de verantwoordelijkheid voor het leiden van de technische afdeling van het fabriek. Jouw duidelijke visie omvat de voortdurende ontwikkeling en groei van je team, evenals het verbeteren en optimaliseren van systemen en processen om te streven naar de meest efficiënte methoden voor zowel preventief als reactief onderhoud aan de machines. Je ontwikkelt en implementeert de algehele onderhoudsstrategie binnen de afdeling.

Taken :
  • Coachen en leidinggeven aan het technisch team en hun persoonlijke ontwikkeling en groei bevorderen. Je biedt hierbij ook ondersteuning aan de supervisors.
  • De dagelijkse operationele supervisie van de afdeling
  • Uitwerking van het onderhoudsproces (preventief onderhoud) en implementatie ervan in Ultimo
  • Meten en analyseren van gegevens in Ultimo en Patch en acties vooropstellen
  • Je zorgt voor het verbeteren van de technische beschikbaarheid van productielijnen (OEE)
  • Identificeren en implementeren van verbetermogelijkheden, zoals het optimaliseren van processen, kostenreductie en kwaliteitsverbeteringen
  • Opstellen en realiseren van het afdelingsbeleid, doelstellingen en het financiële budget. Je rapporteert op regelmatige basis aan de Operations Manager
  • Je werkt nauw samen met je lokale managementcollega's om de gemeenschappelijke doelen te waarborgen

Jouw profiel

Wie zoeken we?
  • Je beschikt over een Bachelor denkniveau(via diploma en/of ervaring) en kan minimum 5 jaar relevante ervaring voorleggen
  • Je kan een team inspireren en motiveren om zichzelf verder te ontwikkelen
  • Je bent sterk communicatief in het Nederlands en Engels en beschikt over een sterk samenwerkingsvermogen
  • Je bent kwaliteitsgericht
  • Je bent analytisch en resultaatgericht
  • Je hebt een goede kennis van het MS-Office pakket
  • Kennis van Ultimo en Patch is een pluspunt
  • Je hebt kennis van OEE
  • In stressvolle situaties slaag je er in om het hoofd koel te houden, en met kwalitatieve oplossingen te komen
  • Je hebt een hands-on en no-nonsense mentaliteit, en hanteert een pragmatische aanpak
  • Technische kennis is niet vereist
  • Telefonisch klanten werven
  • De onderdelen van administratieve dossiers registreren en controleren (situatieoverzicht, identiteitsbewijs, bestand Nationale Bank, ...)
  • Gegevens van klanten coderen en invoeren (registratie van chèques, beursorders, ...) en de opvolgingstabellen actualiseren
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Fiscale attesten, aflossingstabellen, beursoverzichten, overzichten van de situatie van klanten, opvolgdocumenten, … opstellen
  • Dossiers van (potentiële) klanten of verzekeringsnemers verifiëren en opvolgen
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Een activiteit uitvoeren waarvoor een erkenning vereist is: Erkenning van de FSMA (Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten)
  • Prijsopgaves voor verzekeringscontracten opstellen en de contracten beheren (verzoek tot betaling van de bijdrage, controle van de betalingen, ...)
  • Nieuwe bankrekeningen registreren of het beheer ervan opvolgen
  • Valuta wisselen en de transactie inboeken

Aanbod

Aanbieding
  • Een voltijdse functie in een filevrije omgeving met flexibele werkuren en mogelijkheid tot thuiswerk
  • Een familiale en collegiale werksfeer waar open communicatie centraal staat
  • Een uitdagende leidinggevende job met veel verantwoordelijkheid én mogelijkheid om een change door te voeren binnen de afdeling
  • Een lerende organisatie met ruimte voor persoonlijke groei en mogelijkheid tot het volgen van formele en informele opleidingen
  • Een competitief loon op basis van je ervaring, aangevuld met tal van extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques en een collectief bonussysteem
  • Een vlakke bedrijfsstructuur met ruimte voor eigen initiatieven en eigen impact
  • Werken in een internationaal, sterk groeiend bedrijf dat ook dit jaar een Trends Gazellen nominatie in de wacht sleepte
  • Een innovatieve organisatie, waarbinnen operational excellence, klantgerichtheid en duurzaamheid centraal staan
  • Loon varieert tussen 4000 en 5000 euro
  • bedrijfswagen met tankkaart
  • Onkostenvergoeding
  • Gsm abonnement


    Ben of ken jij de persoon die wij zoeken?

    Solliciteer dan snel via de knop "Solliciteren"

    Of neem contact met ons op (onder vermelding van referentienummer):
    09 326 78 64
    sanorice.719@adecco.be

Solliciteren

719 SANORICE
+32 (0)9 326 78 64

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht